Az egyetemes történelem kora újkori fejezetének bevezető órája alkalmat teremt arra, hogy a tanulók a téma részletes megismerése előtt saját kutató munkájukkal tájékozódjanak a korszak legnagyobb jelentőségű változásairól. Az óra eleji ismétlés és a források egy része abban is segíti, megerősíti őket, hogy a történelmi korszakok közti összefüggéseket, kapcsolatokat felismerjék, a történelmi eseményeket folyamatukban lássák. Az óra erősíti a tanulók érdeklődését a részletek megismerése iránt. Az altémák szerint összeválogatott források lehetővé teszik a csoportban történő tanulást, ami mindenkitől aktív munkát igényel. Mivel az egyes forráscsoportok feldolgozási nehézsége között van fokozati különbség, így lehetőség adódik a differenciálásra, amennyiben a tanár tudatosan megtervezi, hogy milyen összetételű csoportoknak milyen témát jelöl ki.
TANÁRI modul letöltés |
TANULÓI modul letöltés |
Legfrissebb anyagok
- Bodó Jánosné: Változatok a sav-bázis reakciókra 2.
- Varga Judit: Kooperatív technikák alkalmazása a matematika tanításában
- Varga Andrásné: Utak a forráshoz
- Bálint Andrea: Drámajátékok az irodalomórán
- Magasi András: Audiovizuális eszközök használata a történelem órán
- Bodó Jánosné: Változatok a sav-bázis reakcióra 1.
- Hegyi Zsófia: Learning and practising vocabulary and grammar
- Rózsahegyi Ágnes: The song and the quiz: animal protection
- Bodó Jánosné: Redoxi-reakciók
- Bodó Jánosné: Halmazok fizikai tulajdonságai
Kategóriák
- Angol nyelv
- Angol nyelv
- Biológia
- Biológia
- Ének-zene
- Ének-zene
- Fényképes tanórák
- Fizika
- Földrajz
- Földrajz
- Informatika
- Irodalom
- Irodalom és dráma
- Kémia
- Kémia
- Könyvtárhasználat
- Matematika
- Matematika
- Matematika
- Módszerver
- Műszaki tantárgy
- Német nyelv
- Német nyelv
- Nincs kategorizálva
- Olasz nyelv
- Rajz-vizuális nevelés
- Szakmódszertan
- Technika
- Testnevelés
- Történelem
- Történelem
- Videós tanórák