A dimenziófaktorok értelmezése, logikája. 3 dimenziós grafika / térsarok tervezési gyakorlata.
A térbeli jelenségek átélése és modellezése. A tér logikai megértése, téralkotó elemek rendszerezése.
Kreatív egyéni képességfejlesztés, pontos, elmélyült alkotómunkára nevelés, önkifejezés a gyakorlati feladat segítségével.
(A probléma az önálló alkotómunkára és önkifejezésre kíválóan alkalmas, de párban is végezhető, amennyiben a gyerekek a project során összeépítik alkotásaikat. Ez magasabb évfolyamban cél is lehet.)
FONTOS: az egész project megvalósítása 4-6 tanóra a tanulók képességétől, aktivitásától függően. A project teljes folyamatát jelzem az RJR modellben, de a konkrét tanórához a modul reflektálási szakaszában olvasható 2 feladat tartozik (ld.: Problémafelvetés és gyakorlati munka).
TANÁRI modul letöltés |
TANULÓI modul letöltés |
MELLÉKLET letöltés |
Legfrissebb anyagok
- Bodó Jánosné: Változatok a sav-bázis reakciókra 2.
- Varga Judit: Kooperatív technikák alkalmazása a matematika tanításában
- Varga Andrásné: Utak a forráshoz
- Bálint Andrea: Drámajátékok az irodalomórán
- Magasi András: Audiovizuális eszközök használata a történelem órán
- Bodó Jánosné: Változatok a sav-bázis reakcióra 1.
- Hegyi Zsófia: Learning and practising vocabulary and grammar
- Rózsahegyi Ágnes: The song and the quiz: animal protection
- Bodó Jánosné: Redoxi-reakciók
- Bodó Jánosné: Halmazok fizikai tulajdonságai
Kategóriák
- Angol nyelv
- Angol nyelv
- Biológia
- Biológia
- Ének-zene
- Ének-zene
- Fényképes tanórák
- Fizika
- Földrajz
- Földrajz
- Informatika
- Irodalom
- Irodalom és dráma
- Kémia
- Kémia
- Könyvtárhasználat
- Matematika
- Matematika
- Matematika
- Módszerver
- Műszaki tantárgy
- Német nyelv
- Német nyelv
- Nincs kategorizálva
- Olasz nyelv
- Rajz-vizuális nevelés
- Szakmódszertan
- Technika
- Testnevelés
- Történelem
- Történelem
- Videós tanórák