A vita olyan együttműködésen alapuló tanulási tevékenység, amely egyrészt lehetőséget nyújt saját álláspontunk megfogalmazására, az érvelés tanulására, gyakorlására, ugyanakkor mások véleményének figyelmes meghallgatására, mérlegelésére, s a hallottak tükrében esetleg korábbi elképzeléseink módosítására, kisebb-nagyobb korrigálásra is. Vagyis a vitamódszer nem pusztán kritikai gondolkodásra, önreflexivitásra tanít, hanem a szociális kulcskompetenciák hatékony fejlesztője is.
Az óra célja egy gyakran előkerülő földrajzi problémakör (amazóniai esőerdők problémája) kapcsán vitahelyzet teremtése. A hallgatók így saját élményű tanulással sajátíthatják el a vita legfontosabb szabályait, alkalmazásának lehetőségeit.
![]() Letöltés  | 
A letölthető anyagok megtekintéséhez Adobe Acrobat Reader szükséges. Innen letölthető!
Legfrissebb anyagok
- Bodó Jánosné: Változatok a sav-bázis reakciókra 2.
 - Varga Judit: Kooperatív technikák alkalmazása a matematika tanításában
 - Varga Andrásné: Utak a forráshoz
 - Bálint Andrea: Drámajátékok az irodalomórán
 - Magasi András: Audiovizuális eszközök használata a történelem órán
 - Bodó Jánosné: Változatok a sav-bázis reakcióra 1.
 - Hegyi Zsófia: Learning and practising vocabulary and grammar
 - Rózsahegyi Ágnes: The song and the quiz: animal protection
 - Bodó Jánosné: Redoxi-reakciók
 - Bodó Jánosné: Halmazok fizikai tulajdonságai
 
Kategóriák
- Angol nyelv
 - Angol nyelv
 - Biológia
 - Biológia
 - Ének-zene
 - Ének-zene
 - Fényképes tanórák
 - Fizika
 - Földrajz
 - Földrajz
 - Informatika
 - Irodalom
 - Irodalom és dráma
 - Kémia
 - Kémia
 - Könyvtárhasználat
 - Matematika
 - Matematika
 - Matematika
 - Módszerver
 - Műszaki tantárgy
 - Német nyelv
 - Német nyelv
 - Nincs kategorizálva
 - Olasz nyelv
 - Rajz-vizuális nevelés
 - Szakmódszertan
 - Technika
 - Testnevelés
 - Történelem
 - Történelem
 - Videós tanórák
 



